REKLAMAČNÍ ŘÁD

 Tento reklamační řád je součástí Obchodních podmínek. V případě reklamace vadného zboží postupujte následujícím způsobem:

1. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ

1. Viz Doprava

 

2. NECHTĚNÉ ZBOŽÍ, VRACÍTE ZBOŽÍ DO 14 DNŮ

1. Oznamte vrácení zboží na e-mail: info@vysokevazy.cz

2. Uveďte číslo objednávky (přiložte kopii objednávky).

3. Přiložte fotografie reklamovaného zboží.

4. Stručně popište důvod reklamace.

5. Vyčkejte na potvrzující e-mail od prodejce o přijetí vaší reklamace. Prodejce vás bude kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. Do této doby neodesílejte reklamované zboží zpět (nebude přijato).

6. Reklamované zboží nesmí být odesláno na dobírku. V tomto případě nebude přijato.